reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Júlia Miškuvová

Júlia Miškuvová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná a možno aj vínimočná osobnosť zároveň, ktorá neznáša ľudskú povrchnosť, ale nosí v srdci hlboké duchovné hodnoty. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Progresívny pokrok alebo nemilé prekvapenie?

Júlia Miškuvová

Progresívny pokrok alebo nemilé prekvapenie?

V jeden deň mi moja najlepšia kamarátka povedala: „toto si vypočuj“, tak som sa rozhodla kliknúť na tú čarovnú stránku, plnú videí aj „nevideí“ a ozvali sa prvotné tóny saxofónu, podľa ktorých sa ešte nedalo zistiť, čo to je, ale keď som počula speváka, „zhodilo“ ma to priam zo stoličky. Čo? Som hluchá? Alebo sa stále nachádzam v ríši snov.

  • 15. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 319x
  • 1
koncerty nádeje

Júlia Miškuvová

koncerty nádeje

„Sme ľudia ako každý iný. Cítime, myslíme, ľúbime. Rovnako sa ráno prebúdzame, rovnako večer zaspávame. Rovnako ďakujeme pánu Bohu za šťastne prežitý deň. Pán Boh nám niečo dal, ale nám niečo aj vzal. Vzal nám naše oči. Dal nám talent ktorý môžeme dávať v dispozícií vám i ľuďom dobrej vôle.“

  • 23. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 532x
  • 0
Thick as a brick 2 pokračovanie, alebo k starým-dobrým Jethro tull

Júlia Miškuvová

Thick as a brick 2 pokračovanie, alebo k starým-dobrým Jethro tull

Začiatkom apríla nás veľmi príjemne prekvapil nový album Iana Andersona – Thick as a brick, ktorý je pokračovaním slávnej jednotky Thick as a brick. Tento druhý album však nie je vydaný pod značkou Jethro tull, ale Anderson ho vydáva pod vlastnou záštitou ako „osamelý bežec“ na svojej sólovej dráhe, to však nič nemení na kvalite starých britských ostrieľancov Jethro tull, práve naopak, nadväzuje na ich staré slávne úspechy z čias Aqualungu, čo sa týka progresívneho zvuku aj pesničiek samotných.

  • 28. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 303x
  • 1
štvrtok v znamení hudby

Júlia Miškuvová

štvrtok v znamení hudby

Študenti a profesori z Konzervatória na Exnárovej ulici si vo štvrtok 21 júna pripomenuli medzinárodný deň hudby veľkolepým koncertom pre divákov v meste pri knižnici Jána Bokátya, kde mohli predviesť svoje nadobudnuté zručnosti vedomosti a skúsenosti, ktoré získali usilovným štúdiom a pilným cvičením na hudobných nástrojoch, tancom, či spevom počas niekoľkoročného pôsobenia v školskom prostredí.

  • 27. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 298x
  • 0
Skupina Europe na Slovensku alebo neuveriteľná haluz, kt

Júlia Miškuvová

Skupina Europe na Slovensku alebo neuveriteľná haluz, kt

Veľmi ma prekvapilo, keď som v rádiu začula reklamu, že na Slovensku by mala vystúpiť švédska legendárna skupina Europe. Pravdu povediac som si myslela, že už ani neexistujú. To, že vydali album alebo že tu boli nedávno na nejakých festivaloch to som vedela. Myslela som si, že je to len nejaká jednorázová záležitosť. Je to však pravda. Dnes 2 februára a zajtra sa o 19.00 predstaví v pôvodnej zostave v mestkých športových halách v Prešove a v Trnave. Včera som vyjadrila mierne poľutovanie nad tým, že sa koncertu nezúčastním, načo mi naj kamarátka dala trochu prekvapujúcu reakciu "mňa by to nelákalo", prekvapilo ma to. Ona bola tou osobou, ktorá túto skupinu hádam počúvala viac ako ja. Ale názory sa enia a možno to bolo myslené tak, že Europe už dávno nie sú tými pánmi, čo predtým, no človek by rád zaspomínal na staré hity a tú rockovú atmosféru na živo, čo z toho sála a overil by si, či vedia hrať.

  • 2. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 272x
  • 0
reklama
Výhody a nevýhody internátneho života

Júlia Miškuvová

Výhody a nevýhody internátneho života

V tomto článku by som chcela napísať,aké výhody a nevýhody má život na internáte, pričom, čo človek, to iný názor. Závisí to aj od skúseností a postojov človeka k danej problematike. Mojim cieľom nie je opisovať výhody a nevýhody na základe sociologických výskumov, či psychologických stanovísk, ale na základe toho ako to vidím ja a čo som zažila. Aj tak si myslím, že mnoho z toho je pravdou.

  • 1. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 889x
  • 1
Nie je chránené pracovisko ako chránené pracovisko

Júlia Miškuvová

Nie je chránené pracovisko ako chránené pracovisko

Tento banánový štát ma čím viac, tým ďalej privádza k slzám. Panuje tu nespravodlivosť, nerovnosť a hlavne ľudská dôstojnosť už nikomu nič nehovorí.

  • 10. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 083x
  • 7
Potešilo ma to a trochu aj sklamalo

Júlia Miškuvová

Potešilo ma to a trochu aj sklamalo

Toto ma celkom potešilo po takom hroznom týždni a vízii o nie príliš dobrej budúcnosti som sa aspoň včera vybrala do hypermarketu na hudobnú akciu.

  • 17. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 841x
  • 1
Slovensko, krajina bez istôt

Júlia Miškuvová

Slovensko, krajina bez istôt

Trochu pesimistický názov článku, pre mňa však pravdivý. Po dnešnom dni som sa presvedčila, že tomuto štátu nemôžem vôbec dôverovať, nemôžem sa vôbec spoľahnúť, pretože nič nedostanem. Viem, že napísaním tohto článku si vôbec nepomôžem, ale možno sa mi aspoň trochu uľaví, lebo z takejto situácie, akú som dnes zažila sa mi chce skutočne plakať.

  • 13. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 767x
  • 9
Ako vnímam Koncert Scorpions mojimi očami

Júlia Miškuvová

Ako vnímam Koncert Scorpions mojimi očami

Na blogu som síce nejaké články našla, ale boli to skôr články smotánkového charakteru, resp. mohli sme sa dozvedieť niečo zo súkromného života členov tejto skupiny, tak snáď ma niekto nepredbehol, lebo o koncerte ako takom som na tomto blogu nenašla nič, ak áno, mám smolu, ale predsa si dovolím napísať ako som koncert videla svojimi očami a hlavne počula mojim dobrým sluchom.

  • 24. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 914x
  • 4
reklama
Výnimočná osobnosť, zázračný talent od narodenia

Júlia Miškuvová

Výnimočná osobnosť, zázračný talent od narodenia

Spevák, o ktorom chcem teraz hovoriť je pre mňa veľmi výnimočný, nie z hľadiska jeho hlasového prejavu, či excelentného hudobného prevedenia, ale kvôli jeho sile osobnosti, neopísateľnému šarmu, ale hlavne charizme, ktorú rozdáva na vôkol. Preto si dovolím povedať, že v poslednej dobe je to môj najobľúbenejší spevák.

  • 28. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 780x
  • 0
Všetko sa ruší len kvôli peniazom? Alebo sú navine aj ľudia

Júlia Miškuvová

Všetko sa ruší len kvôli peniazom? Alebo sú navine aj ľudia

Na Slovensku je to už tak. Každé čudo, krátko trvá, resp. v najlepšom treba prestať, aspoň čo sa týka kultúry, nehovoriac o hudbe.

  • 17. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 775x
  • 0
Zo súdka klasického soft rocku

Júlia Miškuvová

Zo súdka klasického soft rocku

Skupina, ktorú chcem predstaviť ma zaujala svojim geniálnym archaickým a analogickým zvukom, ktorý sa na ich starších albumoch často objavoval. Tento zvuk kedysi v dávnych časoch veľmi pristal ešte vtedajším LP platniam, oni vo svete predali viac ako 50 miliónov.

  • 21. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 781x
  • 0
Sú naozaj výnimoční

Júlia Miškuvová

Sú naozaj výnimoční

Skupina, o ktorej chcem teraz písať je naozaj veľmi výnimočná, ale hlavne leader skupiny je nezvyčajnou charizmatickou osobnosťou. Síce nechcem o tom nikoho presviedčať, veď práve aj to je možno dôvodom, prečo neobsadzujú prvé miesta v hitparádach, ale to je to veľké a skutočné umenie, na ktoré treba dozrieť, ktorému treba skutočne porozumieť. Trvalo mi dlho, kým som sa dostala k takejto úžasnej hudbe, akú Jethrotull naozaj robia.

  • 18. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 784x
  • 4
Excelentný gitarista Misha Calvin

Júlia Miškuvová

Excelentný gitarista Misha Calvin

Keď som ho počula prvýkrát na jednej nemeckej rozhlasovej stanici, zdalo sa mi, že je to Black sabbath, lebo spevák mi veľmi nápadne pripomínal bývalého člena už spomínanej skupiny Tonyho martina. Mnohých som sa pýtala, koho im ten hlas pripomína, či mi aspoň niektorí dajú za pravdu a dal mi za pravdu akurát môj švagor. Poniektorí tipovali Joelina Turnera z Rainbow, či skupiny Sunstorm, no podľa mňa to k Turnerovi malo dosť ďaleko.

  • 11. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 820x
  • 1
reklama
Rozporuplná pre teba

Júlia Miškuvová

Rozporuplná pre teba

Túto báseň som vymyslela nedávno a považujem ju za jednu z najlepších, aké mám.

  • 7. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 612x
  • 0
Nesplnený sen (venované Ianovi andersonovi)

Júlia Miškuvová

Nesplnený sen (venované Ianovi andersonovi)

Táto báseň je venovaná môjmu veľkému hudobnému vzoru a to škódskemu pesničkárovi, flautistovi, básnickému trubadúrovi, charizmatickému farmárovi a hlavne leadrovi britskej progresívno folkrockovej skupiny Jethrotull, ktorá mala tú česť vystúpiť tu v Bratislave piateho novembra a verím, že o rok vystúpi aj v Košiciach, sama sa o to pousilujem a konečne sa s Ianom budem môcť stretnúť tvárou v tvár, keďže teraz v Bratislave mi to žiaľ ušlo a bola som od toho len maličký krok a bude ma to mrzieť. Bolo to už zabezpečené, snáď sa mi splní tento nesplnený sen.

  • 7. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 584x
  • 4
A čo tak biely had?

Júlia Miškuvová

A čo tak biely had?

Musím sa priznať, že ja osobne sa bojím a mám akýkoľvek rešpekt pred hadmi, nezáleží na tom, či sú biele alebo čierne, i keď istého osudného dňa som mala možnosť držať v ruke jedného prekvapujúco milého pitóna v bojnickej zoo, ktorý mal na moje prekvapenie veľmi hladkú kožu. Dokonca ma kamaráti presviedčali, aby som si ho dala na krk, že pocítim hrejivý a neodolateľný zážitok. Nepresvedčili ma, strach bol silnejší.

  • 5. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 682x
  • 4
Už ste ho počuli? Alebo konečne návrat k starému rocku

Júlia Miškuvová

Už ste ho počuli? Alebo konečne návrat k starému rocku

Nedávno sa mi do rúk dostal ich nový hudobný album. Teda už pred polrokom, ale to nie je ažtaké podstatné. Možno povedať, že je stále z brusu nový a znova ma prebudil k blaženej radosti.

  • 3. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 177x
  • 52
citováNový článok

Júlia Miškuvová

citováNový článok

Vítam Vás na tomto blogu. Okrem iných článkov by som chcela zverejniť aj niečo zo svojej tvorby, keďže sa poézií venujem nejaký ten čas, avšak musím sa priznať, že toho nemám ešte veľa. K poézií som sa dostala ako malé dievča a vyhrala som aj nejakú tú súťaž, tak som skúsila vytvoriť aj ja niečo vlastné. Táto je jedna z mojich prvotín, snáď sa to aspoň niekomu bude páčiť.

  • 2. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 745x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu