reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Júlia Miškuvová

Júlia Miškuvová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná a možno aj vínimočná osobnosť zároveň, ktorá neznáša ľudskú povrchnosť, ale nosí v srdci hlboké duchovné hodnoty. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

pomôcky a školský systém

Júlia Miškuvová

pomôcky a školský systém

Možno si pamätáte, ako som písala o internáte na základnej škole internátnej pre nevidiacich v Levoči. Keďže som už dosť dlho nepísala, budem pokračovať a opíšem, aké sme mali v tých časoch pomôcky a aký bol školský systém pred rokom 89 a potom.

  • 30. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 616x
  • 2
Život na internáte počas druhého stupňa

Júlia Miškuvová

Život na internáte počas druhého stupňa

Možno si pamätáte články o živote na internáte ZŠ pre nevidiacich a slabozrakých v Levoči, o ktorom som dosť podrobne písala. Vrozprávaní som sa dostala len do čias, keď som skončila štvrtý ročník na základnej škole, preto som sa rozhodla vo výpovedi i naďalej pokračovať aj preto, lebo si to niektorí ľudia želali.

  • 31. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 906x
  • 2
Štruktúra internátu

Júlia Miškuvová

Štruktúra internátu

Vnasledujúcom článku opíšem, z čoho všetkého pozostával internát, akých mal pracovníkov. Bude to opis nie presný, ale približný. Jednak si to už za tých dvanásť rokov, čo som tam nebola a nemala možnosť bližšie to skúmať presne nepamätám a druhá vec je tá, že internát prešiel veľkými zmenami a všeličo sa pomenilo, preto nechcem dávať zavadzajúce informácie, preto aspoň približná predstava ako to tam vyzeralo v minulosti.

  • 12. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 749x
  • 0
Aký je život na internáte? Internát a voľný čas

Júlia Miškuvová

Aký je život na internáte? Internát a voľný čas

Život na internáte ako takom bol aspoň pre mňa zaujímavejší ako v škole, pretože som tam mala možnosť nájsť oveľa viac vecí, zdieľať oveľa viac vzrušujúcich zážitkov.

  • 8. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 258x
  • 2
Aký je život na internáte? Školský systém na prvom stupni

Júlia Miškuvová

Aký je život na internáte? Školský systém na prvom stupni

V tomto článku chcem priblížiť ako to vyzeralo v škole a aké sme mali školské aktivity lebo túto tému o internáte budem deliť do viacerých častí z dôvodu prehľadnosti.

  • 8. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 957x
  • 0
reklama
Aký je život na internáte od piatich rokov života?

Júlia Miškuvová

Aký je život na internáte od piatich rokov života?

Okrem hudby, či vážnych filozofických tém by som sa chcela venovať aj problematike zdravotne postihnutých, ich životu a podobne, pretože si myslím , že o tom treba hovoriť a zvyšovať povedomie aj tak podľa mňa ešte stále žiaľ dosť veľkého nezáujmu verejnosti.

  • 7. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 727x
  • 2
Akú hudbu počúvam?

Júlia Miškuvová

Akú hudbu počúvam?

Môj predchádzajúci článok by mohol nasvedčovať, akej hudbe sa venujem a čo počúvam. Je to z veľkej časti pravda, avšak nie je to celkom tak a preto tým, ktorí čítajú moje články chcem priblížiť, čo počúvam, aby vedeli, čomu sa budem venovať.

  • 4. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 023x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu